G eller VG (Y

Sorry för at jag inte bloggat på länge. Pallade inte. Så mkt som har hänt, som inte går att berätta. Men det finns andra saker som jag kan berätta. Som till exempel att jag är klar med kursen (ni undrar säkert vad det e) som e svårt att förklara för er. Men Idag hade jag iaf tid hos tandläkaren och Alia höll på att bråka med min spanska lärrare (ingen gillar henne)
Maryam var inte i skolan.
Yara har pluggat pliuggat och pluggat.
Ima gått runt som vanligt men wow hon jobbade ganska mycket idag (konstigt)
Alia :O Chockad. Hon har oxå jobbat (pluggat)
Jag Pluggade med kursen oxå :)
O så kommer jag att redovisa den till läraren o nästa tisdag får vi den sista uppgiften från europakursen o då får jag "kanske" G eller VG .. men säker G :)
Jag pluggade x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0