Stinsen

Shooo :)

Idag vaknade jag typ halv 12. Åt mat snabbt & bytte om sen åkte jag, mamma och syrran t stinsen. Vi mötte upp Peri och hennes familj där. Vi gick runt, kollade i affärer, shoppas och aa ni vet :P
Senare gick vi t donken och vi satt där i typ en och en halv timme. Vi åt där och snackaaa.
Haha, men dagen har varit skitbra, det var fett länge sen ja såg peri, biar och deras familj, så det var väl trevligt (svennevarningxD).
Haha, har messat me jannis HELA dagen, hahah, sötaste brorsan :*
Anywaay, ja köpte inte så mycket.. Bara jeansleggins för mina är typ sönder elr nåt, sen köpte jag ringar.
Nu ska ja vara inne på fb lite sen så ska jag börja göra matte stegtest 12 (; 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0